8 Mart 2012 Perşembe

Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun


Sabah işe geldiğimde masamda kırmızı bir gül buldum. Yöneticilerimizden biri tüm kadın çalışanlara gül almış :) Bu mutluluğu ve gülümü, tüm emekçi kadın arkadaşlarımla ve onların kıymetini bilen erkeklerle paylaşmak istedim. 

Sadece bugünümüz değil; her günümüz kutlu, mutlu, adil ve ayrıcalıklı olsun.. 




Pembe yanaklı al dudaklı bir karım olursa eğer..
Olursa 24 ayar ahlaklı..
Anama bakar gibi bakar..
İlaha tapar gibi taparım..!

Amaaaa...!
Kalleş çıkarsa karım..
Anam avradım olsun bir teneke benzin döker yakarım...!

Kimine göre kadın..!
Soğuk kış gecelerinde sarılıp yatmak içindir..

Kimine göre kadın..!
Sıcak harman gecelerinde zil takıp oynatmak içindir..

Kimine göre kadın..!
Ömür boyunca omuzumuzda taşıdığımız..
En büyük sevabımız ve en büyük vebalimizdir..

Ama sen KADINIM..!
Benim için sen..


Ne o..
Ne bu..

Şusun sen..!
Benim can yoldaşım kavga arkadaşımsın...


Nazım Hikmet

29 yorum:

  1. şu ilk baştaki elele kadınlara bayıldım :))) nası oynayanlar filan var ya, çok hoşmuş yüzümü güldürdü :))

    YanıtlaSil
  2. SENİDE CANIM
    ÇOK HOŞ BİR JEST OLMUŞ
    BİZE HERGÜN KADINLAR GÜNÜ GÜLÜM.
    :))

    YanıtlaSil
  3. canim kadinlar gunun senin de kutlu olsun.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  4. Seninde kadınlar günün kutlu olsun Nesli..

    YanıtlaSil
  5. EflHatun; ben de bayıldım o kadınlara :) yüzünüzü güldürdüysem ne mutlu.

    YanıtlaSil
  6. Bir kase lezzet; ince bir jest oldu canım. Keşke kadınlara her gün böyle zarif davranılsa.

    YanıtlaSil
  7. U.aydın; tüm kadınlarımızın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  8. Yemek Sevdam (Elif); teşekkürler, senin de..

    YanıtlaSil
  9. Senin de kadınlar günün kutlu olsun.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Seninde cnm kutlu olsun:)
    Ne kadar düşünceli insanlarla çalışıyorsunuz, şanslısınız:)

    YanıtlaSil
  11. Deeptone; ne şairler varmış ;)

    YanıtlaSil
  12. Pembe kekik; sağol canımmm..

    YanıtlaSil
  13. Sosyete aşçısı; düşünceli olanlar da var tabi :)

    YanıtlaSil
  14. senin de kadınlar günün kutlu olsun canım :)

    YanıtlaSil
  15. Arzucum teşekkürler. Senin de kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  16. Gülün de pek güzelmiş :) Gül verenlerin çok olsun :)) Öpüyorum canım benimmm. Senin de kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  17. Tatlı Nesli'ciğim, hepimizin kadınlar günü kutlu olsun. Çok öpüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Ahumm; beğenmene sevindim. bu seferlik böyle olsun :)

    YanıtlaSil
  19. Beyaz Hanımeli; kutlu, mutlu ve umutlu olsun canım benim.

    YanıtlaSil
  20. Bastaki kadinlari sevdim :))gercekten cok hos :) senede bir gun degil, hergun kadinlarimizin gunu aslinda...

    YanıtlaSil
  21. kutluyorum canım bu naif düşünceli yöneticiyi:)
    gün bizim günümüz,ama her güümüz aynı lezzettte geçsin inşallah.
    görselde çok cici canım:))
    emeğine sağlık..
    sevgi ve muhabbetle:)

    YanıtlaSil
  22. Cok dusunceli yoneticiniz varmis.
    Sozler harika gercekten kavga arakadasi. Baska turlu kavganin kusup barismanin lezzeti olmuyor..
    Gunun kutlu olsun canim gec de olsa..
    Sevgiler..
    Ayrica resim cok guzel hele de o yerinde duramayan oynak kiz.. Cok guldum..))

    YanıtlaSil
  23. Taif defteri; baştaki kadınlar sevmeyen yok :) hergün bizim doğru.

    YanıtlaSil
  24. Bir tutam kekik; teşekkürler canım. Sevgiler benden..

    YanıtlaSil
  25. Mutfak dili; kavgada bile arkadaş olabilmek ne güzel şey dimi. Resimdeki oynak hatunu ben de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  26. Günü geçse de,hergün bizim günümüz.
    Senin de kadınlar günün kutlu olsun canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. Sevalce Lezzetler; aynen öyle, hergün bizim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...